کد خبر 214250
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
رضایت‌مندی ارباب رجوع در اولویت خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رضایت‌مندی ارباب رجوع باید در اولویت کار خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، کاظم دبیر روز پنج‌شنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی آن‌ها باید در اولویت کار خدمت‌رسانی کارکنان و مدیران باشد و در این راستا از عملکردهای عالی مدیران، کارکنان و فرمانداری‌ها در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع درباره برخورد کارکنان، افزود: در قالب این طرح مراجعان بلافاصله پس از پیگیری اقدامات خود، در ورودی اتاق کارمند و یا مدیر نسبت به ثبت نظر خود در خصوص نحوه برخورد و میزان رضایت‌مندی عملکرد کارکنان اقدام می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: عملکرد کارکنان و مدیران در فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز به‌صورت دوره‌ای رصد و مشکلات موجود برای خدمت‌رسانی مطلوب برطرف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha